Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  مدرس سئو مشهد مدرس سئو مشهد

دنیایی از اطلاعات سئو

اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر بهينه سازي چيست ؟

رپورتاژ اطلاع رساني چيست و چه تاثيري بر seo وبسايت داراست؟ آموزش سئو در مشهد مسلما اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر seo انكارناپذير ميباشد و مي توان آن را نحوه اي از بازاريابي و تبليغات هدفمند دانست. تبليغاتي كه بدين شكل ايفا ميشوند سبب ساز شناخت كاربر با مارك يا اين كه بيزنس خواهند شد و مي‌توانند ضميرناخودآگاه آنها را آيتم هدف قرار دهند. در اين نوشته ي علمي علاوه بر تحقيق اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر seo، مبادرت به ذكر نكات مهم در زمينه ي كتابت آن، شايست سئو كار خوب مشهد  ترين تارنما ها براي نشر و … خوا هيم كرد

رپورتاژ اطلاع رساني چيست ؟

بهتر مي‌باشد پيش از آنكه بگوييم اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر بهينه سازي وبسايت مدرس سئو مشهد چيست اشاره اي به تعريف‌و‌تمجيد آن داشته باشيم. رپورتاژ به لهجه ساده يعني يك نوشته ي علمي خبري و تبليغاتي كه محتواي آن معرفي سرويس ها، محصولات، مارك، تارنما و …. است. اين مقالات در سايت هاي پربازديد منتشر مي‌شوند تا مخاطبان متعددي با سرويس ها، محصولات، مارك و … آشنا شوند. هيچ فرقي نمي نمايد كه بيزنس شما در چه حوزه اي مي باشد و آيا مي خواهيد با طراحي وب سايت فروشگاهي درآمدزايي كنيد يا اين كه به دنبال طراحي سايت شبيه ديجي فرآورده، ساخت وب سايت رستوران، ساخت سايت قنادي و … ميباشيد. بلكه ميتوانيد براي شناخت هر چه بيشتر مخاطبين سايت هاي پربازديد با استخراج وكار خويش، مقاله اي به عنوان رپورتاژ اطلاع رساني بنويسيد و منتشر فرماييد. مهم ترين اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر seo، ارتقاء ترافيك ورودي ميباشد.

يكي دلايلي كه سبب ساز افزايش ترافيك ورودي به وبسايت شما مي‌گردد اين است كه بايستي در رپرتاژ اطلاع رساني ( رپورتاژ اطلاع رساني ) به وبسايت خويش لينك دهيد و كلمات و عبارات خاصي را پيوند دار كنيد. با كليك كردن مخاطبين بر روي آن ها، تعداد بازديدكنندگان وبسايت تان ارتقاء خواهد يافت. در شرايطي‌كه مي خواهيد با ساخت سايت فروشگاهي ارزان، بيزنس خويش را با سرمايه كم شروع فرماييد به طبع رپورتاژ اطلاع رساني مي تواند ياري متعددي به شما نمايد.

ماهيت رپورتاژ اطلاع رساني اين ميباشد كه به صورت خبري ذكر ميشود و مبادرت به تبليغ جنس يا اين كه سرويس خاصي مي نمايد. به صورت معمول اين نوع از محتواها در تارنما هاي خبري و مجله ها منتشر مي‌شوند كه از نگاه اعتبار، منزلت بهتري نسبت به سايت شما دارا‌هستند. يكي از اصول نشر رپرتاژ اطلاع رساني اين است كه در تارنما هاي معتبرتر از خودتان تكثير پيدا نمايند تا رتبه شما هم افزايش يابد.

رپورتاژ نويسي
براي بهبود اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر بهينه سازي بايد به اين نكته واقف باشيد كه قابليت ايجاد آن در فرمت هاي متفاوت وجود دارااست و شما هيچ محدوديتي نداريد. برخي از اشخاص تصور مي نمايند كه تايپ كردن رپورتاژ صرفا مختص به محتواي متني ميگردد. در حالي كه مي توانيد از رپورتاژ ويدئويي يا اين كه رپورتاژ تصويري نيز به كارگيري فرمائيد. پيش از هر اقدامي در مورد رپورتاژ نويسي ، استارت مي بايست رسانه اي كه آن را منتشر مي نمايد را انتخاب فرمائيد. به صورت نمونه قصد داريد آن را در وب سايت هاي خبري يا اين كه مجله ها منتشر فرمائيد يا اين كه قصد داريد به سراغ راديو و تلويزيون برويد. هرمورد از اين رسانه ها دارنده خصوصيت هايي مي باشند كه ميتوانند به توفيق شما امداد نمايند.

هركدام از رسانه هاي ذكر شده براي نشر رپورتاژ اطلاع رساني شما هزينه اخذ مي نمايند. هزينه هرمورد را استيناف كنيد و با واحد سنجش بودجه خويش بسنجيد. ناگفته نماند كه شما با پرداخت هزينه مطلوب، مي توانيد يك تبليغ دائمي را در رسانه ها منتشر فرمائيد و از مزاياي آن مانند تهيه كردن بك لينك و پيوند هاي داراي اعتبار برخوردار گرديد. در سال هاي گذشته شيوه هاي تبليغ بسيار محصور و پرهزينه بود و ابدا هدفمند عدم وجود. البته امروزه مي قدرت تبليغات را هدفمندتر انجام اعطا كرد و هزينه كمتري نسبت به تبليغات سنتي پرداخت كرد.

چگونه رپورتاژ اطلاع رساني بنويسيم ؟
يكي‌از سوالاتي كه راجع‌به اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر بهينه سازي وجود دارااست اين است كه چه‌گونه رپورتاژ اطلاع رساني بنويسيم؟ رپورتاژ يك كدام از شايسته ترين نحوه ها براي قرار گيري كلمات كليدي در ابتدا نتايج گوگل هست. هرمورد از رپورتاژها با هدف ها مختلفي نوشته مي گردند. برخي از آنان صرفا با غرض ارتقاي سكو مي‌باشند و برخي ديگر تنها معرفي محصولات يا اين كه سرويس ها را در لحاظ دارا‌هستند. جمع ديگري نيز آن را براي اخذ بك لينك و پيوند هاي توانمند منتشر مي نمايند. مهم اين ميباشد كه قواعد كتابت آن را بدانيد و به نه از آنها استعمال فرماييد. در‌صورتي‌كه با نشر يك رپورتاژ توانستيد در يك كلمه و واژه كليدي به سكو نه در گوگل برسيد قطعا با نشر يك سري رپورتاژ توانا به بهبود آن خواهيد بود و مي توانيد در لينك و پيوند نخستين گوگل قرار بگيريد. پيرو شما‌را با اصول رپورتاژ نويسي آشنا خوا‌هيم كرد.

در شرايطي كه مي خواهيد از اثر رپورتاژ در بهينه سازي برخوردار گرديد بايد آن را به گونه اي بنويسيد كه استفاده كننده ترغيب شود آن را تا نقطه پايان مطالعه نمايد. وي مي بايست در نگاه اول به رپورتاژ شما جذب گردد و به طبع بر روي لينك و پيوند هاي مو جود در آن كليك كرده و از وب سايت شما بازديد نمايد. كتابت درست اين محتوا سبب ميگردد كه يك رابطه قوي في مابين كاربر و رپورتاژ برقرار خواهد شد.اثر رپورتاژ در بهينه سازي تارنما چيست ؟

پس از آنكه به تعريفي از رپورتاژ و طرز تايپ كردن آن پرداختيم دفعه به اين ميرسد به اثر آن بر بهينه سازي وب سايت اشاره كنيم. حتما مي دانيد كه طرق مختلفي براي ارتقاء اعتبار وبسايت نزد گوگل وجود دارد. در صورتيكه مطالب پيشين تارنما مارا تفحص كرده باشيد به خير با اشكال seo از جمله seo سپيد، سئو سياه، seo خاكستري، سئو داخلي و سئوي خارجي آشنا ميباشيد. نشر رپورتاژ اطلاع رساني نوعي offpage seo به حساب آورده مي شود و مي اقتدار آن را در دسته seo كلاه سپيد قرار داد.

در صورتي بتوانيد از اين‌شيوه بك پيوند هاي كيفيت خوب اخذ كنيد رتبه تارنما شما به واحد سنجش قابل مراعات اي ارتقاء پيدا خواهد كرد. تكثير اين محتواها در سايت هايي كه نسبت به شما معتبرتر مي‌باشند بدين معناست كه آنها شمارا پذيرش كرده اند و از آنجايي كه گوگل هم آن‌ها را پذيرش مي نمايد پس سكو شما هم بهبود پيدا مي نمايد.

در‌حالتي كه بتوانيد وب سايت هايي را پيدا فرمائيد كه دامنه و صفحه ها قدرتمندي نزد گوگل دارا هستند و گوگل آنان‌را تحت عنوان سايت هاي كاربرپسند معرفي نموده است اين پيغام را به وي مي دهيد كه تارنما شما هم كاربرپسند و جالب هست و قيمت آن را داراست كه به وسيله گوگل سنجيده شود. مسلما ربات هاي گوگل به سراغ تارنما شما خواهند آمد.

بك پيوند هايي كه به وسيله رپورتاژ اطلاع رساني اخذ ميكنيد همچون يك بازاريابي قادر به حساب آورده مي شود و وبسايت شما‌را به توفيق مجاورت خيس مي نمايد. ارتقاء اعتبار دامنه و بهبود درجه از مزاياي بك لينك و پيوند هاي توانمند است. در‌پي با بقيه موارد راجع‌به اثر رپورتاژ اطلاع رساني بر سئو آشنا خوا هيم شد.

حرف آخر !

بدون‌شك رپورتاژ اطلاع رساني يك طرز مقرون به صرفه و بسيار خوب در بهبود seo تارنما قلمداد مي شود و ميتواند تبليغات، بازاريابي و افزايش اعتبار سايت را براي شما ايفا دهد. در صورتي‌كه تا كنون از اين‌شيوه به كارگيري نكرده ايد پيشنهاد مي كنيم آن را آزمون فرمائيد. اما خير يكبار ! بلكه چندين توشه و مطابق اصولي كه در اين مطالب به آنان اشاره شد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/10/15 ساعت: ۱۰ توسط:seokhoone1 :

هرآنچه كه بايد در مورد سئو سوشيال سيگنال Social Signals بدانيد

سوشيال سيگنال چيست و چه تاثيري در seo وب سايت دارد؟
شبكه هاي مردمي درواقع چيزي بيشتراز يك پلتفرم پيام رساني نيستند. پلتفرم هاي اجتماعي در زمان زمان تكامل يافته اند و موقتا بخشي از زندگي روزمره ما مي‌باشند.
تا همين چندين وقت اخير، مردم وقت زيادي صرف اينستاگرام و توييتر مي كردند. ولي امروز، اين افراد هر ماه از طريق رسانه هاي اجتماعي خود كسب درآمد مي كنند.
آموزش سوشيال سيگنال
قبل از اينكه نگاهي به سيگنالهاي اجتماعي يا همان سوشيال سيگنال بياندازيم، بياييد درباره موضوعي بسيار اساسي كلام كنيم.
كلام ما در اينجا اين هست كه درصورتي كه درآمد شما از طريق وب سايت و حضور در فضاي آنلاين مي‌باشد مدرس سئو مشهد  البته رسانه هاي اجتماعي را ناديده مي گيريد، خطا بزرگي اجرا مي دهيد. داشتن يك استراتژي شبكه اجتماعي قادر اكنون محور و پايه اصلي ديجيتال ماركتينگ براي هر دستيابي و كاري ميباشد.
براين اساس در‌صورتي‌كه شما در پلتفرم هاي گوناگون شبكه‌هاي‌مردمي فعال ميباشيد، مزاياي بيشماري وجود دارد كه مي توانيد از آن‌ها به كارگيري فرماييد. يك كدام از مزاياي اين فرمان استخراج به سوشيال سيگنال براي تارنما تان مي‌باشد. فعلا، در شرايطي كه شما مي‌خواهيد بدانيد كه سوشيال سيگنال چيست و چه‌طور قادر است سايت تان را كلاً تحت تاثير قرار دهد پس با ويرلن يار شويد.
(Social Signals) سوشيال سيگنال چيست؟
سوشيال سيگنال تك تك لايك ها ، نظر ها، اشتراك گذاري ها، و تعامل كلي يك وب سايت و برگه وب در پلتفرم شبكه‌هاي‌مردمي مختلف ميباشد. اين سيگنال‌ها توسط گوگل براي سنجش اينكه آيا يك كاغذ وب ارزشمند مي‌باشد يا نه، آموزش سئو در مشهد در لحاظ گرفته ميشود. در صورتي‌كه شيت وب داراي سوشيال سيگنال بالايي باشد، به اين مضمون‌ ميباشد كه محتواي آن لايك شده و توسط افراد زيادي به اشتراك نهاده ميگردد. اين مورد به بهينه سازي تارنما و جايگاه بندي وبسايت در جستجوهاي گوگل امداد كرده و از بينش گوگل به عنوان نوعي ديگر از بك لينك ها مشهود است.
هم اكنون كه مي‌دانيد، سوشيال سيگنال يعني چه، بياييد التفات داشتن سوشيال سيگنال را بدانيم:
عنايت سوشيال سيگنال در سال ۲۰۱۸
ارتقاء ترافيك با با كيفيت
كليه ما دوست داريم ترافيك مجاني بدست آوريم ؛ ترافيكي با كيفيت عالي كه براي بهينه سازي و كسب رتبه بالاتر در گوگل به آن نياز داريد. درحال حاضر براي استحصال به‌اين نقطه شيرين در گوگل، شما بايستي فاكتورهاي سئو سئو را برآورده كنيد.سئو كار خوب مشهد از بين ۲۰۰ برهان مرتبه بندي بهينه سازي ، سوشيال سيگنال ساده ترين خط مش براي بهينه سازي وب سايت و استحصال سكو بندي بالاتر در گوگل و افزايش ترافيك با كيفيت عالي هستند.
البته گوگل تنها مقالاتي كه محتواي كاركشته، توان خوب، و حضور پررنگ در شبكه‌هاي‌اجتماعي دارند را رنك مي كند.
ايجاد كرد بك لينك ارزشمند از طريق سوشيال سيگنال
همان طور كه در مقاله تاثير بك لينك در seo سايت گفتيم فقط خريد بك پيوند فالو از طريق رپورتاژ آگهي در وبسايت هاي پر طرفدار با اتوريتي بالا در سئو تاثير داراست بدين ترتيب احتمالا بسياري از شما در اين درنگ ميباشيد كه چون شبكه هاي اجتماعي بك لينك و پيوند فالو نمي دهند ، به اشتراك گذاشتن مطالب در شبكه‌هاي‌اجتماعي براي seo بي منفعت است. با اين فعلا، مت كاتس رسماً اعلام كرد كه Google پيوند هاي شبكه اجتماعي را به عنوان يك فاكتور بهينه سازي بهينه سازي و سكو بندي در SERPs به حساب مي‌آورند.
مهندس متيو كاتس، موقتا در مجموعه كيفيت و با صرفه‌سازي موتور جستجو (بهينه سازي) در شركت گوگل فعاليت دارد.
حال فرض فرماييد دو وبسايت با ايجاد محتوا ي نسبتاً يكسان داشته باشيم كه يكي از هيچ حضوري در شبكه‌هاي‌مردمي نداشته باشد و ديگري حضور برند مناسبي در شبكه هاي اجتماعي داشته باشد. در آن صورت، گوگل آن سايتي كه حصور اجتماعي بالاتري داراست را در درجه بندي (رنك) بالاتر قرار ميدهد
خريد سوشيال سيگنال براي ارتقاء اتوريتي و اقتدار دامنه
افزايش اتوريتي و توان دامنه بازارياب فضاي مجازي
ارتقا اتوريتي و توان دامنه
بازارياب فضاي مجازي
سوشيال سيگنال شاخصي مستقيم و بديهي از محبوبيت مي‌باشند. جذب پيوند و بازديد بيشتر از پيج هاي محبوب در شبكه هاي عمومي سبب ساز ارتقاء اتوريتي و قدرت دامنه ميشود. اين روشي آزمايش شده توسط بخش اعظمي از سئو كاران است.
موقتي خوا هيم ديد كه چه طور خواهيم توانست سوشيال سيگنال ارگانيك را افزايش دهيم و در سال ۲۰۱۸ مرتبه بهتري در گوگل كسب كنيم
ارتقا سوشيال سيگنال
در اين قسمت از فراگيري بهينه سازي چندين نمونه از بهترين نكات براي ارتقا سريع سوشيال سيگنال با كيفيت خوب اورده شده هست:
به صورت روزانه در شبكه‌هاي‌اجتماعي پست بگذاريد.
مردم فقط در حالتي كه برند شما را خواهند شناخت كه روزانه نظرشان را جلب فرمائيد. براي اين خواسته، شما بايد روزانه مجموعاًَ پلتفرم هاي اجتماعي يك پست ارسال نماييد.
از تصاوير به كار گيري نمائيد.
تصاوير گوياي هزاران واژه و كلمه مي باشند. هيچ كس دوست ندارد يك متن خسته كننده ي طولاني را بخواند. از سايرين متفاوت باشيد و از عكس هاي جذاب و آموزنده به كار گيري فرمائيد.
تك تك تيم هاي شبكه‌هاي‌عمومي را پوشش دهيد.
به ياد داشته باشيد، يك نام تجاري صرفا زماني برند مي گردد كه جمعاًَ دسته هاي اجتماعي فعال باشد. ضمن اين، گوگل اين موضوع را هنگام درجه بندي سايت متوجه گردد. اعتقادوباور نتيجه ها فرماييد كه تمامي پلتفرم هاي اجتماعي تعالي مانند صورت بوك، توييتر، گوگل پلاس، Instagram ، Pinterest، و لينكدين را در ليست خود قرار مي دهيد.
مسابقه توليد نماييد.
مشوق دادن و مسابقات، روندهايي جديد در شبكه هاي اجتماعي مي‌باشند. براي جلب بازديد بيشتر از پروفايل تان، آحاد كاري كه مي بايست انجام دهيد اين ميباشد كه يك مسابقه را به طور عمومي اعلام كنيد و بعد شاهد سود اي بهتر باشيد.
آيا بايد از سوشيال سيگنال در سال ۲۰۱۸ استفاده كنيم؟
من مي‌دانم اين دقيقاً همان چيزي ميباشد كه شما مي خواهيد بدانيد.
پاسخ به‌اين سوال يك بله بسيار تعالي ميباشد. در واقع، زماني كه گسترش دهندگان گوگل رسما آن را به عنوان يك استدلال بهينه سازي و سكو بندي در موتور جستجو SERPs اعلام كرده اند، ديگر شما نمي توانيد آن را ناديده بگيريد.
مطمئن شويد كه از سوشيال سيگنال حقيقي و واقعي در صفحه هاي وب خود به كارگيري مي كنيد ولي خريد سوشيال سيگنال را سفارش نمي‌‌كنيم. گوگل ميتواند كيفيت سوشيال سيگنال را حس كند و به راحتي قادر است قضاوت كند كه آيا آن حقيقي و واقعي مي باشد يا نه.
يك چيز ديگر، هيچوقت فراموش نكنيد كه سوشيال سيگنال را از گوگل پلاس Google+ بگيريد چراكه به گوگل تعلق داشته و گوگل گرايش دارااست سوشيال سيگنال گوگل پلاس Google+ را بيشتر وزن دهد. (بها بيشتري قائل شود)
چه انتظاري از نقش سوشيال سيگنال بر سئو داشته باشيم؟
تا وقتيكه پلتفرم هاي اجتماعي در حال تبديل شدن به شكلي استفاده كننده پسندانه تر مي‌باشند، داشتن يك اپليكيشن قدرتمند براي شبكه‌هاي‌مردمي ضروري است. در شرايطي كه به هر دليلي، شبكه هاي اجتماعي را ناديده ميگيريد پس از رقابت خارج شده ايد. سوشيال سيگنال‌ها يكي از ۲۰۰ شاخص مرتبه بندي و seo سايت و معمولي ترين طرز براي كسب سكو در موتور جستجو مي‌باشند. در واقع، سوشيال سيگنال موقتا هم بها بك لينك ها مي‌باشند!
سبك نو اطلاعات
امروزه مردم بيشتر اطلاعات مورد نظرخود را از شبكه هاي مردمي دريافت مي كنند، چراكه آن‌ها از طريق اين پلتفرم ها با برند ها ارتباط برقرار مي كنند. با اين وجود، نسبتاً كليه ي ما براي مثال شما و من از رسانه هاي اجتماعي استعمال مي كنيم و من پندار ميكنم اين بهترين و وارفته ترين نحوه براي ارتباط با مشتريان تان و تبديل (convert) آن‌ها مي باشد.
اتكا سازي
با يك ويژگي شخصي سازي شده، برندهاي تجاري در مشتريان خود شم پشت گرمي ايجاد كرد مي كنند. كاربري كه از گوگل آمده ميباشد، به راحتي به يك مشتري بالقوه تبديل نمي شود، ولي در عين حال، وقتي كه برند شما از طريق شبكه هاي عمومي ،در گذر زمان در آنان پشت گرمي ساخت، اين شغل بي آلايش خواهد بود.
تبديل خوب
هنگامي كه متكي بودن مشتري خود را به دست آورديد، فروش دوباره به آن‌ها امري شل خواهد بود. به خاطر اينكه شما ارزش برندتان را روي هم رفته شبكه‌هاي‌عمومي ساخت كرده ايد، فعلا مي‌توانيد از تبديل هاي بهتر لذت ببريد، زيرا مشتريان كهن شما به مشتريان نو تبديل خواهند شد و در بهره شما ميتوانيد ارزش طول عمر مشتريتان(LTV) را ارتقاء دهيد.
بهينه سازي سوشيال سيگنال-شبكه هاي مردمي بازارياب فضاي مجازي
بهينه سازي سوشيال سيگنال-شبكه هاي عمومي
بازارياب فضاي مجازي
بهترين شغل براي تقويت سوشيال سيگنال در وب سايت تان
در خدمات seo دو شيوه وجود داراست كه قادر است حضور نام تجاري شما در شبكه هاي اجتماعي را تقويت كند:
باطن تارنما
به سادگي دكمه هاي به اشتراك گذاري را در سايتتان قرار دهيد تا آن‌ها بتوانند مطالب شما را به اشتراك بگذارند و درگير محتواي شما شوند.
دكمه هاي اتصال سهل و آسان
وبلاگ خود را با مطالب تازه و ديدني آپ ديت نگه داريد.
فارغ وبسايت : حضور كار كشته تر در شبكه هاي محبوب :
فيس بوك
كانال يوتيوب
اينستاگرام و Pinterest
حساب توييتر
گوگل پلاس
لينكدين


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/24 ساعت: ۰۹ توسط:seokhoone1 :

اثر خطاي كراول گوگل در seo سايت

در نوشته‌ي‌علمي اثر خطاي كراول گوگل در seo تارنما ما شم ارا با ين اشتباه اشنا مي كنيم و در اخر اثر هايي كه‌اين خطاي بر سئو سايت ميگذارد را به شما دوسداران سئوبلك فراگيري ميدهيم.

خطاي كراول يا اين كه خزنده چيست؟
خطاهاي خزنده – crawl errors زماني اتفاق ميفتند كه يك موتور كاوش به‌دنبال برگه‌اي از اينترنت‌تارنما شما مي‌شود البته چيره به يافتن آن نميشود. پيش از هر چيز كار كراولينگ (Crawling) را برايتان روشن سازي مي كنيم. كراول فرايندي مي‌باشد كه در آن موتور كاوش از روش يك ربات كل صفحه هاي اينترنت‌تارنما شمارا از لحاظ مي گذراند. آموزش سئو در مشهد موتور كاوش يك لينك و پيوند به اينترنت‌وب سايت شما پيدا مي‌نمايد و شروع به يافتن همگي صفحه ها آن مي‌نمايد.

اين ربات دربين صفحات و فهرست تك تك محتواهاي شما مي‌خزد (واژه و كلمه Crawl در فارسي به معناي خزيدن ميباشد) تا از آن در گوگل استفاده نمايد، بعلاوه تمام لينك‌هاي اين صفحه ها را به ليست صفحاتي اضافه مي‌نمايد كه هنوز بايستي كراول شوند. هدف اساسي شما تحت عنوان داراي يك اينترنت‌وب سايت اين هست كه باور پيدا فرمائيد ربات موتور كاوش قادر است به تك تك صفحه هاي اينترنت‌وبسايت شما دسترسي پيدا نمايد. عدم توفيق موتور كاوش در‌اين پروسه به عبارتي چيزي ميباشد كه ما از آن به اسم خطاهاي كراول خيال مي‌كنيم.

مقصود شما مي بايست اطمينان يافتن از اين دستور باشد كه هر لينك در تارنما شما باعث به بارگزاري يك صفحه از سايتتان شود. شايد اين دستور از روش تغيير تحول مسير(redirect 301) ميسر گرديده باشد، اما صفحه‌اي كه در نقطه پايان از آن پيوند مشهود است بايستي مدام جواب مثبت – 200 از سرور بازگرداند.

گوگل خطاهاي كراول را به دو تيم تقسيم مي‌نمايد:
خطاهاي وبسايت: مطمئنا شما خواستار اين نوع نادرست نيستيد
چرا‌كه اين نادرست نشان ميدهد آحاد وب سايت شما قابل كراول شدن وجود ندارد.
خطاهاي URL: اين مشكلات نيز خوشايند نيستند
اما از آن جا كه هر غلط به يك URL خاص مرتبط مي‌باشد سئو كار خوب مشهد مواظبت و برطرف ساختن آن نسبت به مورد پيشين معمولي‌خيس است.
اثر خطاي كراول گوگل در سئو تارنما

ربات ها به طور غير قابل اجتناب يك كدام از مهمترين قسمت هاي وب سايت شما و ترافيك كاربردي وب سايت شمارا تشكيل داد مي نمايند.

البته كليه ربات ها، ربات هاي بهتر نيستند. دست كم 19% از ربات ها وب سايت ها را با هدف ها نحس كراول مي نمايند، اهدافي مانند سرقت محتوا، جستن آسيب پذيري ها يا اين كه دزديدن اطلاعات.

حتي درصورتي كه كه كارايي آن‌ها ناموفق باشد، حمله هاي دايم از طرف اين نرم‌افزار هاي اتومات، ممكن است سبب شود كه ربات هاي گوگل نتوانند سايت شمارا كراول نمايند.

ربات هاي بد از پهناي باند وبسايت شما و منابع سرور شبيه با يك ربات عالي يا اين كه يك بازديد كننده ساده، به كارگيري مي نمايند.

البته، در‌صورتي‌كه كه سرور شما تحت اثر وظايف اتومات و مكرر ربات هاي مدرس سئو مشهد گوناگون در زمان فرصت زمان بر قرار داشته باشد، ممكن ميباشد كه ترافيك سايت شما نمايد خواهد شد. در بهره، سرور شما ممكن هست ديگر به صفحات تارنما شما خدمت ندهد.

اين نوع ارور، فقط در طول استعمال بيش از حد از سرور صورت ميدهد

با وجود اين كه فعاليت ربات هاي عالي معمولا قابل مدير هست، البته گاهي آن‌ها هم مي‌توانند به طور بيشتراز اندازه از منابع سرور شما به كارگيري نمايند. اگركه شما محتواي متعددي به وب سايت خودتان اضافه فرماييد، كراول شدن شديد وب سايت براي ايندكس كردن محتواي تازه ممكن هست سرور شما‌را با نقص‌ رو به رو نمايد.

به طور شبيه، ممكن است ربات هاي خوب نيز با يك غلط در وب سايت شما رو به رو شوند و ناچار شوند عملياتي با هزينه منابع بسيار بالا اجرا دهند و يا اين كه در يك رينگ بي غايت گير نمايند.

براي پيشگيري از اين ايرادات، بيشتر تارنما ها از يك شيوه كش در طرف سرور به كارگيري مي نمايند كه‌اين كشينگ، يك ورژن از پيش درست شده از وب سايت آنها را ارائه مي نمايد و براي هر درخواست از طرف بازديد كننده يا اين كه ربات، ديگر مجموع ورقه را مجدد ايجاد كرد نمي نمايد و اين‌راه از ديد منابع، بسيار مقرون به صرفه هست. همينطور زمان بار گذاري صفحات براي بازديد كننده هاي حقيقي نيز كاهش پيدا مي نمايد كه‌اين مورد براي گوگل مداقه متعددي داراست.

اما نمي توانيد با اين راه مشخص و معلوم فرمائيد كه ربات هاي موتور كاوش در چه تكرار هنگامي وب سايت شما‌را كراول مي نمايند، بلكه تنها مي توانيد سطح منابع آيتم استعمال آنان را مشخص كنيد.

براي اين كه بتوانيد اين شرايط را به طور باصرفه رئيس نمائيد، شما بايستي خطراتي كه عليه شما و سبك بيزنس خاص مشتري هاي شما وجود دارد را شناسايي نمائيد.

همينطور شما مي بايست سيستم هايي را تشكيل داد كنيد كه بتوانند دربين ترافيك يك ربات بد، ترافيك ربات عالي و شغل هاي انساني را نسبت به يكديگر متمايز نمايد. در شرايطي كه اين عمل به طور ضعيف صورت پذيرد، ممكن است اثر شغل هاي seo شما كاهش پيدا نمايد و يا اين كه حتي بازديد كننده هاي باارزش، نتوانند از خدمت شما به طور مفيد به كارگيري نمايند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/12 ساعت: ۱۰ توسط:seokhoone1 :